讚好我的Facebook專頁,隨時獲得更多網購優惠資訊!

【屋企打邊爐2022】推介5個海鮮火鍋必食必買材料.雞煲套餐外賣

 【冬天聖誕新年屋企打邊爐】推介6個海鮮火鍋必食必買材料.雞煲套餐外賣

打邊爐食咩好? 想安坐屋企開住冷氣賣打邊爐? 以下推介數個提供打邊爐必食必買材料推介、外賣火鍋套餐打邊爐材料(海鮮火鍋外賣/雞煲/台式火鍋)任你選擇, 全部都包運費!

read more: 
到會邊間好? Party Food外賣套餐、高質到會推介
【支持香港製造】網購本地手工啤酒推薦

【屋企打邊爐/開PARTY】解渴必備汽水、啤酒、紙包飲品、涼茶
【消委會5星評級蜜糖】新西蘭Comvita康維他麥蘆卡蜂蜜推介


1. 雞煲外賣自取套餐 (自取)

 晚上想安坐家中享受麻辣雞煲火鍋? 現在可網上預購港式麻辣雞煲配火鍋配! 大家購買後打電話到餐廳, 即可當日黃昏自取, 餐廳在沙田石門京瑞廣場, 就在馬鐵站旁。
  • 麻辣雞煲(2人) $428: 肥牛、黑豚豬腩片、自家炸響鈴、墨魚丸、水餃、雜菜、烏冬、汽水
  • 麻辣雞煲(4人) $758: 鴨血、肥牛、黑豚豬腩片、自家炸響鈴、墨魚丸、水餃、雜菜、烏冬、汽水
Klook預訂詳情: https://www.klook.com/zh-HK/activity/46994-rich-pot-sha-tin/

雞煲套餐外賣 

>> 唔夠豐富? 自己再買啲海鮮 / 肉類 / 家禽 / 餃子 / 丸類? 按我睇睇價錢
>> 唔夠新鮮? 自己再買啲新鮮肉類 / 家禽 / 蔬菜 ? 按我睇睇價錢
>> 屋企夠唔夠醬料、調味品? 按我睇睇價錢
>> 要唔要去買湯底? 按我睇睇價錢


2. 肯尼SHAKE SHAKE 海鮮袋 (送貨)


SHAKE SHAKE 海鮮袋是美國南部的吃法, 先烚後煮, 易煮但非常惹味, 只需準備大煲及鑊便可, 其餘材料已在套餐之中。 

如果喜歡傳統一點可以選擇海鮮火鍋套餐, 可自選湯底(雞汁鹽鍋湯、芝麻豆乳雞鍋湯、蟹肉壽喜鍋湯底、四重芝士鍋湯), 放入鮑魚、元貝等海鮮即可。以下價錢已包運費:

  • Shake Shake 海鮮袋 (2人) $645: 波士頓龍蝦、日本元貝、蜆、象拔蚌/貴妃蚌/中蟶、大連鮑魚、泰國蝦、香料、配菜、新薯、粟米
    KKday預訂詳情:  https://www.kkday.com/zh-hk/product/39544
寄送方式:Gogovan, 已包運費
訂購日期為貨品寄出日期, 約1-2個工作天(約3pm-6pm送貨)

 ▿Shake Shake 海鮮袋:
海鮮套餐外賣送上門

  ▿豐富海鮮套餐:
海鮮火鍋套餐外賣送上門


>> 唔夠豐富? 自己再買啲海鮮 / 肉類 / 家禽 / 餃子 / 丸類? 按我睇睇價錢
>> 唔夠新鮮? 自己再買啲新鮮肉類 / 家禽 / 蔬菜 ? 按我睇睇價錢
>> 屋企夠唔夠醬料、調味品? 按我睇睇價錢
>> 要唔要去買湯底? 按我睇睇價錢



3. 無激素健康雞煲+火鍋套餐 (送貨)

 
雞煲選擇不少, 不過選用無添加激素雞就很少有。這個無激素健康雞煲火鍋套餐主張健康,
食物不添加味精及採用本地生產的健康肉丸。

雞煲口味可以4選1: 滋味雞煲(不辣)、香辣雞煲、滋味花膠雞煲 (不辣)、香辣花膠雞煲、養生黃酒雞煲

食完雞煲可以再食火鍋! 火鍋配料頗為豐富,  以下價錢已包運費:

雞煲共有3個份量選擇
  • 2-3人(半隻雞) $598
  • 4-5人(一隻雞) $988
  • 6-8人(一隻半雞) $1580
當中雞煲配有美國特級肥牛、 西班牙腩肉、牛丸、健康豬貢丸、花技丸、凍豆腐、魚蓉燒賣、無添加炸魚皮、烏冬、蔬菜盤、火鍋醬等等。

KKday預訂詳情:  https://www.kkday.com/zh-hk/product/101550
寄送方式:Gogovan, 已包運費, 於樓下停車位置交收
元朗、天水圍、港島送附加費$63
訂購日期為貨品寄出日期, 約為3個工作天

 外賣雞煲送上門/邊爐速遞

 外賣雞煲送上門


>> 唔夠豐富? 自己再買啲海鮮 / 肉類 / 家禽 / 餃子 / 丸類? 按我睇睇價錢
>> 唔夠新鮮? 自己再買啲新鮮肉類 / 家禽 / 蔬菜 ? 按我睇睇價錢
>> 屋企夠唔夠醬料、調味品? 按我睇睇價錢
>> 要唔要去買湯底? 按我睇睇價錢


4. 極品和牛火鍋肉套餐 (送貨)

 
如果想來個高級火鍋的話, 一定不要錯這個極品和牛火鍋肉套餐! 火鍋食材都是來自日本, 識食的你一定識揀! 以下價錢已包運費:

  • 3-4人餐 $788:  包日本A5和牛三角牛腩、日本A5和牛肩胛、北海道一口牛肉粒、日本北海道豚肉肉眼、日本九州產華味鳥雞胸火鍋片!
Kkday預訂詳情: https://www.kkday.com/zh-hk/product/125341
送貨日期為下單後4個工作天或以後
 
火鍋外賣送上門
 

5.酸菜魚/麻辣雞煲火鍋套餐 (自取/送貨)


位於北角的店小二火鍋食物風味十足, 這次推出的酸菜魚/麻辣雞煲火鍋套餐可到北角自取, 亦可加錢送貨至港九新界, 非常方便! 價錢為$538-628, 視乎選擇, 足夠3-4人享用。
  • 酸菜魚: 足斤半肉的酸菜魚可(大、中、小、不辣, 任選配料5款, 如手打手爆牛丸、特級安格斯肥牛、肉眼根、雞松菇等。
  • 麻辣雞煲: 有1隻雞, 同樣任選配料5款; 可加錢追加配料, 如韓國金蠔、小二鮑魚、生雞件等
 Kkday預訂詳情: https://www.kkday.com/zh-hk/product/126320 
下單時需填寫 送貨地址、聯絡資料
配送時間:2個工作天前預訂
 
酸菜魚火鍋外賣


 打邊爐必備飲品: 買滿 $80 免費100個提貨點自取 / 買滿 $499 免費送貨上門  
 

>> 唔夠豐富? 自己再買啲海鮮 / 肉類 / 家禽 / 餃子 / 丸類? 按我睇睇價錢
>> 唔夠新鮮? 自己再買啲新鮮肉類 / 家禽 / 蔬菜 ? 按我睇睇價錢
>> 屋企夠唔夠醬料、調味品? 按我睇睇價錢
>> 要唔要去買湯底? 按我睇睇價錢





    如果本文章覺得對你有幫助,不妨Share分享、Comment留言支持!

    沒有留言:

    張貼留言

    讚好我的Facebook專頁,隨時獲得更多網購優惠資訊!