讚好我的Facebook專頁,隨時獲得更多網購優惠資訊!

Ztore【極邪惡】好味道!!! 9款人氣芝士味零食、即食麵

9款人氣芝士味零食、即食麵
芝士味零食會食極唔停,芝士薯片同芝士圈就食得多了,係時候尋找新的芝士零食了! 好多款零食都好會好快賣曬,鍾意食芝士的朋友就要試下喇!見到有貨就要盡快結帳!
► 立即前往選購芝士味零食!

► 推薦6款高分高評價Made in Hong Kong的美食、飲品
► 香港懷舊零食推介
► 屋企必備汽水、啤酒、紙包飲品、涼茶
► 精選7款低卡零食




1. 不倒翁芝士拉麵

不倒翁芝士拉麵

2. 樂事LAYS 芝士酸忌廉味薯片

樂事LAYS 芝士酸忌廉味薯片
  • 薯片界的傳統人氣品牌,不需多介紹
  • >> 按我查價

3. RITZ 車打芝士味餅乾脆片

RITZ 車打芝士味餅乾脆片

  • 餅乾老牌子RITZ
  • 最為人熟悉的是芝士夾心餅
  • 為大家介紹的是芝士味的薄脆片,香脆惹味
  • 鍾意芝士夾心餅隻味就要試下喇
  • >> 按我查價

4. 品客  芝士味薯片

品客  芝士味薯片

  • 薯片界的傳統人氣品牌,不需多介紹
  • >> 按我查價

5. CHEETOS芝士脆條

CHEETOS芝士脆條
  • 每條脆條都是濃濃的芝士味
  • 脆條咬落卜卜脆, 滋味可口,
  • 芝士迷的你絕不可以錯過!
  • >> 按我查價

6. 貝貝糙米手指餅(芝士味)

貝貝糙米手指餅(芝士味)
  • 韓國7種無農藥穀物製成
  • 含豐富鈣質
  • 無添加人工調味料
  • 低鈉
  • >> 按我查價

7. 時興隆芝士圈

時興隆芝士圈
  • 「曾共渡過漫長的歲月,關心你每處為你愛多一點~~」
  • 香港集體回憶,懷舊零食
  • 一次過買多幾包仲抵啊
  • >> 按我查價

8. 千代田魚肉芝士腸

千代田魚肉芝士腸

9. 百邦BOURBON迷你芝士餅

百邦BOURBON迷你芝士餅
  • 日本製造
  • 名牌以條裝脆片出名
  • 一口零食
  • 餅乾香脆,  芝士味濃郁
  • >> 按我查價


沒有留言:

張貼留言

讚好我的Facebook專頁,隨時獲得更多網購優惠資訊!